قیمت درب و پنجره دوجداره

قیمت درب و پنجره دوجداره UPVC

قیمت پنجره دوجداره UPVC به طور دقیق قابل اعلام نمی باشد مگر با دانستن ابعاد دقیق درب و پنجره مورد نیاز و همینطور تعداد بازشو و یراق آلات آن بستگی دارد و به دلیل اینکه قیمت درب و پنجره دوجداره به مقدار پروفیل یو پی وی سی مورد نیاز بر حسب متر مربع و هم چنین نوع و جنس پروفیل ، جنس شیشه ها و …. بستگی دارد .

برای راحتی کار و اعلام دقیق قیمت درب و پنجره دوجداره و همچنین قیمت جزئیات و ریزه کاری ها اعم از جوشکاری ، فرزکاری و به صورت کلی هزینه های دقیق نصب و تمام شده ی کار ، پیشنهاد میشود از مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان و متخصصان درساوین استفاده کنید . برای این منظور همین الان با کارشناسان ساین وین تماس بگیرید .

نکته بسیار مهم در قیمت درب و پنجره دوجداره

حتما شما با ارائه قیمت درب و پنجره دوجداره به صورت متر مربع مواجه شده اید که به ظاهر قیمت کمتری را به شما اعلام میکنند . توجه داشته باشید که اعلام قیمت به صورت متر مربع امری کاملا غیر منطقی و غیر واقعی است و مطمئن باشید قیمت اعلامی با قیمت نهایی که در انتهای کار می بایست هزینه کنید کاملا متفاوت است . این روش محاسبه کاملا به ضرر مشتری خواهد بود . با ذکر مثالی در قالب یک سوال این موضوع را شفاف خواهیم کرد :

فرض کنید شما 2 عدد پنجره دوجداره UPVC مورد نیاز دارید که یکی از آنها پنجره تک لنگه ثابت باشد و ابعاد آن بر روی دیوار 1 در 1 متر باشد که برابر با 1 متر مربع خواهد شد  واضح است که طول پروفیل مصرفی برای ساخت این نوع پنجره 4 متر طول خواهد بود . هم چنین توجه کنید که این پنجره فاقد بازشو و یراق آلات است . از سوی دیگر پنجره دوجداره دوم ، دارای همان ابعاد 1 در 1 متر است ولی با این تفاوت که 2 لنگه بازشو است و در نتیجه دارای 4 لولا به همراه یراق آلات و هم چنین 11 متر طول پروفیل مصرفی می باشد . اگر بخواهیم بر اساس متر مربع هزینه این پنجره دوجداره را محاسبه کنیم قیمت ها برای 1 متر مربع یکسان خواهد شد ! اما آیا این روش به نظر شما عادلانه و منطقی است ؟

به همین منظور است که اصرار ما بر محاسبه دقیق قیمت درب و پنجره دوجداره بر مبنای جنس و طول پروفیل ، یراق آلات و … می باشد .

قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره UPVC نیز همانطور که گفته شد به اندازه های دقیق محل نصب ، تعداد بازشو ها ، جنس و ضخامت شیشه ها ، جنس و برند پروفیل ، یراق آلات و … بستگی دارد . ولی قبل از محاسبه قیمت پنجره دوجداره به نکات زیر توجه کنید :

  • ابعاد درب و پنجره دوجداره باید بر اساس میلیمتر گزارش شود .
  • نوع و جنس پروفیل مورد نظر برای خرید باید تعیین و اعلام شود زیرا که قیمت پنجره دوجداره ساخته شده برای بازسازی با قمیت پنجره دوجداره ساخته شده برای نوسازی متفاوت است .

در زیر برای مثال و آشنا شدن با قیمت پنجره دوجداره upvc ، به محاسبه قیمت ها برای چند نوع پنجره دوجداره با ابعاد و اندازه ، پروفیل و مشخصات فرضی پرداخته ایم ، توجه کنید برای دریافت قیمت دقیق و مشاوره رایگان با کارشناسان درساوین همین الان با ما تماس بگیرید .

پنجره دوجداره تک حالته

ابعاد : 1500 در 1500 میلیمتر

پروفیل :  وینتک سری W640

قیمت : 1/050/000 تومان

15% هزینه نصب محاسبه خواهد شد

پنجره دوجداره دو حالته

ابعاد : 1500 در 1500 میلیمتر

پروفیل :  وینتک سری W640

قیمت حدودی : 1/100/000 تومان

15% هزینه نصب محاسبه خواهد شد

پنجره دوجداره تک حالته – سه لنگه

ابعاد : 2000 در 1500 میلیمتر

پروفیل :  وینتک سری W640

قیمت : 1/450/000 تومان

15% هزینه نصب محاسبه خواهد شد

پنجره دوجداره دوحالته – سه لنگه

ابعاد : 2000 در 1500 میلیمتر

پروفیل :  وینتک سری W640

قیمت : 1/550/000 تومان

15% هزینه نصب محاسبه خواهد شد

قیمت درب دوجداره

قیمت درب دوجداره upvc نیز مانند پنجره دوجداره بسته به جنس پروفیل ، نوع درب ، یراق آلات و … قابل تغییر است . باز هم پیشنهاد می شود برای استعلام دقیق قیمت درب دوجداره UPVC با ما تماس بگیرید تا با اعزام رایگان کارشناسان درساوین ، علاوه بر مشاوره رایگان برای خرید محصولات دوجداره ، اندازه گیری ها و ملزومات مورد نیاز به شما اعلام شود .

در زیر برای مثال و آشنا شدن با قیمت درب دوجداره upvc ، به محاسبه قیمت ها برای چند نوع درب دوجداره با ابعاد و اندازه ، پروفیل و مشخصات فرضی پرداخته ایم :

درب دوجداره

ابعاد : 800 در 2200 میلیمتر

پروفیل :  وینتک سری W640

قیمت : 1/100/000 تومان

15% هزینه نصب محاسبه خواهد شد

چرا درساوین ؟

  • درساوین نماینده رسمی پروفیل وینتک بوده و تمام پروفیل های مصرفی از برند وینتک بوده و با 10 سال ضمانت ارائه میشود . 
  • شیشه های مصرفی به روش صنعتی تولید می شود و با ضخامت 4-12-4 فلوت ساده می باشد . 
  • یراق آلات مصرفی از برند Accado ساخت کشور ترکیه می باشد .
  • تمامی مقاطع تقویتی پروفیل (گالوانیزه) طبق الزامات فنی شرکت آد پروفیل ( تولید کننده پروفیل وینتک ) می باشد .  

برای استعلام دقیق قیمت درب و پنجره دوجداره تماس بگیرید :  09126983521

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.